I'm living the dreeeeeeeeeeeeeeeam

Säger som Emma, rubrikerna på inläggen är så svåra att skriva.
Jag menar, det blir jämt tomt i huvudet på mig när jag ska skriva där!
Som sagt sjuk är jag i alla fall. Mycket kul, skulle inte tro det!
Förhoppningsvis kommer jag imorgon, då blir det andra bullar minsann. Så det så!
Prao nästa vecka som sagt, om jag ska vara helt ärlig
går jag hellre till skolan faktiskt.
Men här ska inte klagas, nej.
I helgen vet jag inte vad som kan hända. Inte på Fredag heller.
Snart fyller Alma år också, den 28:e, då blir det partyyyyyy!
Det kommer bli fööör bra.
Jag fyller ju med snart, eller typ.
Lite mer än en månad kvar, jag längtar inte alls. Jo!

/ julia

Kommentarer
Postat av: Ellan

Jag är också sjuk... och det är sjukt kul... xD

Vart ska du på prao? :)

2009-03-19 @ 17:23:31
URL: http://ellaann.blogg.se/
Postat av: emma

Rubriken är det svåraste på hela inlägget.

2009-03-19 @ 21:24:27
URL: http://emmayngve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0