Nervös?

Söndagen är här. Helgen har varit kanon, kanske inte den bästa men ändå!
Lördag var det igår, Emma, Amanda, Alex och Ellan var på Ikano
för att se Kevin Borg sjunga.
Hörde att det hade blivit lyckat, bättre
födelsedagspresent går väl inte att få.
Gå gärna in på deras bloggar för mer information!
ni kommer inte ångra er.
Haha, jag har gått och varit nervös hela helgen.
Utan nån som helst anledning höhö.
Och imorgon börjar det roliga igen,
upp tidigt på morgonen och fixa sig sen skola. Jag älskart.
Antagligen kommer jag gå och var nervös där med, haha.
Men som tur har jag ju mina bästa - Medina och Alma, hihi (a)
Ont i halsen har jag med börjat få, hoppas jag inte blir sjuk den här veckan.
Vad tyckte ni om vinnarlåten i Melodifestivalen egentligen?
Jag tyckte inte den var så jätte bra om jag får säga det själv,
men fårse hur det går i Eurovision!
Nu har jag skrivit ganska mycket, så nu får det räcka.
Ingen kommer ju orka läsa haha!

/ julia



Kommentarer
Postat av: emma

Emma orkar läsa ALLT. och du har visst en anledning till att vara nervös :)

2009-03-15 @ 19:26:20
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: Ellan

Julia, jag höll på o dö av lycka. Det går inte beskriva, men en sak är säker, bättre present finns inte!

2009-03-15 @ 20:56:30
URL: http://ellaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0