Prao dag 2

Upp klockan sju, och hej det är vinter. Inte nu iiiiigen!
Klockan åtta var jag och Medina redo att kliva i våra arbetskläder
och den kliande svarta idiotiska mössan igen.
Dagen gick åt att diska, jag och Medina gjorde bara det typ.
Fast kul hade vi ibland, och så dricker vi cola. Haha!
Imorgon är det Onsdag, och det innebär att det bara är
två dagar tills Fredag, och jag är laddad! säger man så?
Kul ska det bli iallafall, tycker jag. tralalala.

Ikväll är det som vanligt Den rätte för Rosing
och Andra Avenyn, och jag är på't!

Julia

lite stor? kände att bloggen känns lite tråkig, så lägger in en stor bild på min idol!

/ julia

Kommentarer
Postat av: emma

Har du en mupp som idol? Där ser man.. Fredag :)

2009-03-24 @ 19:12:19
URL: http://emmayngve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0