Studiedag och Linköping

Äntligen en sån här dag, studiedag alltså. Dom är det inget fel på, nej!
Alltid skönt med ett litet avbrott från skolan,
även om jag hellre hade hått dit idag.
Tyck inte att jag är konstig bara för det haha.
Och på tal om vädret, äntligen lite sol här.
Men det kommer säkert bli sådär träligt som igår,
först sol på morgonen sen vid 3 på dagen
så var det grått och fruktansvärt trist.
För övrigt idag tror jag det blir Linköping med Felicia.
Alltid lika tråkigt med dig pullan. Oj roligt ska det stå huhu.
Det kanske kommer något mer inlägg senare tror jag.

Ikväll är det som vanligt Den rätte för Rosing och Andra Avenyn som gäller!
Haha Den rätte för Rosing är sjukt bra, men också sjukt töntigt.

/ julia

Kommentarer
Postat av: Ellan

SV; Ja, så coolt! ;D Okej, då ska jag lägga till dig oxå dåh;)

2009-03-17 @ 12:29:33
URL: http://ellaann.blogg.se/
Postat av: Amanda

Den rätte för Rosing är kul, haha!

& andra avenyn är bäst :)

2009-03-17 @ 14:38:39
URL: http://amandalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0