Tallboda? vilket ställe

Nu har jag precis kommit hem från Amanda, höhö!
Ska ta och berätta lite om igår hade jag tänkt, hoppas ni orkar läsa.
Praon först på dagen, det var rena helvetet kan jag säga.
Och Medina håller nog med, skönt att det är slut på det nu.
Efter praon så skulle jag och Amanda till Linköping där
Emma och Alex redan var, vi skulle ju till Tallboda (cooooolt)
Skulle inte tro det, mer folk i Sya än där. Hahahha!
Nej men vi skulle ju se the the So'Mores så det får man ju inte missa.
Det var så dött att vi åkte när dom hade spelat, haha illa.

Sen när vi kom hem så gick vi till Emma i en ganska hög fart.
För vi skulle med tåget till Mjölby för att vara med Simon och Robin.
Och senare tillbaka till stationen igen, vi gick ganska snabbt ändå!
Vidare hem till Robin, vi kollade på en jätte rolig film. ironi...
Fast den skulle ju vara rolig sa Robin, men aa.
Åkte till Donken gjorde vi med, vi måste ha sett ganska dumma ut
när vi stod och slet i dörren. Hahah för det var ju stängt.
Då fick vi åka tillbaka igen, haha.
Men rolig kväll/natt kanske man ska säga.

Låååååångt inlägg vavava? höhö.
Ska till Medina sen, och vidare till Alma som fyller hela 15 år idag. Grattis till henne!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Stjärtmores vs So´Stjärt menar du väl :)

2009-03-29 @ 18:54:09
URL: http://amandalinder.blogg.se/
Postat av: alex

haha tallboda ;D

2009-03-29 @ 20:55:43
URL: http://alexandrallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0